7 Haziran 2008 Cumartesi

Düşün düşün düşün..

Çok sık düşündüğüm birşey var. Her Allah'ın günü aklıma tekrar tekrar gelen.. Hayallerimde kurduğum..

Bir soru bu.. Şöyle bir soru :

Acaba... Acaba ölsem insanlar ne hissederlerdi? Ne yaparlardı?

Ne düşünürlerdi benim hakkımda?

Acaba "Ne iyi bir insandı, insanları insan olduğu için seven, sevdikleri için yaşayan biriydi.." diye mi? Yoksa..

"Ne pislik herifti be. Kültürlü olmayı bir halt sanardı, kişiliksiz herifin tekiydi. Düşünceleri oturmamıştı tam bu it herifin! Lanet olsun bunun gibi insanlara.."

Böyle mi olurdu acaba sonum? Yaptıklarım sonsuzlukta yankılanır mıydı? Kibirimden mi şikayet ederdi insanlar? Yoksa onlara yaşattığım acılardan mı?

Bazen düşünüyorum..

Düşünsenize, kanserim mesela. Gecinden versin demeyin, bu üzüntüyle sonum bu sanırım.. Neyse.. Son 1 haftam kaldı diyelim. Ne yapardım acaba? Sevdiklerime acı haberi -acı göreceli tabii- verip, onların beni düşündüklerini mi farketsem? Sevdiğimle mi geçirsem son günleri mi? Doysam mı ona?

Ya da forumlara mesaj mı atsam uzunca, "Sizler bana eski Barkın'ı gösterdiniz tekrar. Hepinizi çok seviyorum, hepinize minettarım.." diye? Kim önemser diye de düşünme şansım yoktur zaten..

Ya da intihar mektubu bıraksam? Dünyanın tüm gerçeklerini anlatan.. Ne haltlar döndüğünü.. İnsanların beş para etmez varlıklar olduğunu..

Ya da sessizce ölseydim.. Kimsenin haber olmadan. Duyulmazdı bile belki de..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Neden ölümü düşünüyorsun ki? :( Düşünme, bir gün gelecek zaten. Sevdiklerin de seni seviyor, arkandan acı çekilecektir elbet. Ama önemli olmayacaktır ölüm yakınken, kimin acı çekeceğini düşünmek.